Woods je marketingově nejzajímavější sportovec v USA |
Friday, 23 March 2007 |
Světová jednička mezi golfisty Tiger Woods je schopen nejvíce vydělat na marketingovém trhu ze všech sportovců ve Spojených státech amerických. Vyplývá to z průzkumu, který provedl mezi experty na reklamu, marketing i z oblasti médií odborný list SportsBusiness Daily.
Bezmála 70 procent respondentů věří, že Woods je marketingově nezajímavějším sportovcem v USA a 55 procent se domnívá, že jím ještě dalších pět let zůstane. Podle golfových časopisů si jednatřicetiletý Američan jen za loňský rok vydělal reklamou 99 milionů dolarů. Druhé místo v pomyslném žebříčku zaujímá s velkou ztrátou hráč amerického fotbalu Peyton Manning z týmu Indianapolis Colts následovaný hvězdou basketbalové NBA LeBronem Jamesem a baseballistou Derekem Jeterem z New Yorku Yankees. Zdroj: ČTK
Související:
|